Tuesday 17 January 2012

kecewa.

salam,
 pernah rasa kecewa?? atas alasan apa kecewa??
 orang yang sayang kita tak akan menipu kan.. kalau terpaksa sekalipun dalam masa terdekat dia akan beritahu kebenaran dan alasan, macam tue cara family saya. mak dan abah tak akan menipu. kalau da pa2 yang dowq tak nak kami tahu dowq akan diam tak akan sentuh perkara itu.. 
LEBIH BAIK DIAM DARI BERSUARA, DARI BERSUARA TAPI KELUARKAN SESUATU YANG DUSTA..

SO SIMPLE KAN... FIKIR-FIKIRKAN LAH
APA YANG TERLINTAS DI HATI DAN PEMIKIRAN AWAK



tidak saya tahu apa yang awak sembunyikan
tidak saya tahu apa yang terdetik di pemikiran awak
cuma yang saya lihat wajah awak
cuma yang saya dengar suara awak
tapi..
DIA bersama saya
DIA tahu segala nya
dan
saya akan tahu andai 
DIA IZINkan saya..
<3

No comments:

Post a Comment