Sunday 10 June 2012

jangan pernah mengalah

salam..
Aku harap kemaafan itu ada dan menjadi milik aku. Ya aku mengaku ia kesalahan aku sendiri, ketidak pekaan aku, jadi tolong maafkanku. 

 Ia harapan kau, dan aku hancurkan.. Moga matahari pagi menyinar kembali semagat kau yang aku hilangkan sinarnya. 

Pendaftaran kursus BUSINESS ACCOUNTING, 5 june 2012.. tapi kelemahan aku dari dulu selalu tertukar june dan july.. aku tercakap 5.7 dia pun da already prepared, even not all. Then aku on email utk reply something dekat kolej tue, dan time tue baru aku tersedar yang aku da tersalah tarikh.. Apa lagi mampu aku buat...

 Aku try semampu dapat untuk bagitau kau sebaik mungkin, dengan mengharap hati kau tak akan terluka, tapi... kau tutur seindah bahasa namun kekecewaan hati tetap dapat ku rasai..

Pagi yang mendung di LABUAN.. aku dapat cal dari teman baik kau, dan dia terangkan betapa sayu gerak geri dan tindakan kau semalam selepas dapat tahu tentang itu..

SORRY..
BUT..
CAN YOU PLEASE,
Just think of all the things positive
You might miss the old but don't be negative
Just look at the brighter side of this
The sun comes up and you have a life to live
It doesn't means you can'T have another
Chance..

kebebasan dan kegembiraan yang teramat diimpikan semua..



No comments:

Post a Comment