Sunday 17 June 2012

saya BAKAL pulang dan awak BAKAL pergi

 SALAM..
 
 Hari kian menghampiri waktu perlepasan penerbangan dari labuan ke kampung halaman. Exam berbaki  3 kertas dan hari kian cepat berlalu. Indahnya kesabaran dalam sebuah penantian yang sepi.

 Teringat saat di jemput di airport oleh someone yang sangat dirindui dan dinanti. Kehadiran yang mendatangkan seribu satu erti. Hati sedikit tersentuh bila orang itu bukan my family but You. Tak bermakna tak suka awak ambik tapi lagi berharga bila jejak kaki wajah mak dulu yang saya nampak...

 Awak,
 Saya akan balik, sempat tak kita jumpa sebelum awak pergi???

 Erm..
Baik jangan terlalu berharapkan.. Saya yakin yang DIA akan tetapkan yang terbaik untuk saya dan seandainya berjumpa dengan awak adalah yang terbaik maka DIA akan pertemukan kita even just for a minutes.

Thank untuk jam tangan dan cincin...





No comments:

Post a Comment