Tuesday 9 October 2012

ciken bin cop

salam,,


  Hai, saya happy sangat dapat makan chickencop last night. Alhamdulillah...Teramat saya ingat tentang makanan ni, adalah tempat cinta berputik. dulu kita orang suka lepak di sebuah kedai ala ala restoran di tepi bukit ni yang juga di kenali sebagai "Gua Sami". Ada nama lain gak bagi gua ni tapi abaikan ja la.

  Biasanya pas makan, perut full, kita lepak di kawasan taman permainan tepi tu, tak pun masuk gua tu.. best, sejuk ja.. apa tah lagi malam plak tu.. oppsss, dont be noty-noty, bukan berdua k, bertiga dan berempat juga.. hihihihi

  Rindunya.. semoga kita dapat bersantai bersama lagi k, even korang ada yang da berkahwin. Erm, tempat tu jadi tempat permulaan hati aku dan asy jadi satu. Aku tak sedar bila dia jatuh hati dekat aku, tapi yang aku tau, sikap dia buat aku senang, selalu happy dan ketawa pendek kata (bukan aku yang pendek k) jarang sedih bila aku ada kamu la...konon..

No comments:

Post a Comment