Friday 6 September 2013

Sepinyaaaa....



  Salam..

     Da hanpir sminggu terperap dirumah tampa kerja, elaun ta dapat lagi, erm miss sangat kawan2 di UMS-labuan..... korang rindu aku tak? Mesti masing2 da bz siapkan kelengkapan untuk mulakan perjuangan baru, semoga dapat keja awal k.. amin..

     Erm, my 'pak cik' sesangat bz sekarang, da ta da masa sangat untuk aku, rasa membujang pun ada. Eh, silap-silap, aku memang bujang lagi.. sejak dapat post baru, keja 24 jam, hai cam na la t kalau kawen. Silap-silap, muka laki aku pun da ta cam... hihihihi tue da melampau la kan.

     Sunyinya.... ta da teman serumah berbual-bual, ta da teman sekuliah ber'assgnment', ta da pantai untuk berjalan-jalan dan laut... YaALLAH, Rindu gila....





     Rindu gila time kem nie.... nie kawan yang tersangat aku sayang time aku di labuan dulu... love u guys sangat2.. Phee kawan sejurusan dengan aku, dia baik sangat2 dengan aku, penyabar layan kerenah aku, dan dia ni penasihat terbaik, sebab dia jujur. Memang kadang2 sakit gak dengar tapi kebenaran memang adakalanya agak pahit dan perit kan... Dia banyak tolong aku time study...Dan juga kekawan group asgment aku gak, wani, azie, ida, arif... baik2 blaka orang kat UMS tue...ALLAH ja mampu balas segala jasa baik korang.

PHEE yang manis....






No comments:

Post a Comment