Thursday 20 December 2012

harapan dan keyakinan

Salam..

  Kehadapan my love asyraf, maaf awak pasti terasa kan? Bila saya cakap..
"saya yakin kita bersama.tapi....."
tapi?
"saya ta berharap "
pa syg?
"ta berharap..kita bersama la.. :)"
benda paling merepek asyraf baca
"look"
"bila hilang keyakinan kita boleh bina balik, tapi if musnah harapan hati hancur sgt.."

  Know what? aku bodoh..!! sebab ta sedar pa aku taip tu bawa maksud yang jauh beza dari apa aku pikir. Memang patut awak marah and automatic tukar panggilan syg pada dila, first nyte u turn back to calling me dila, different sangat rasa masa baca tu..

  I SHOULD TAIP..
"dla tak TERLALU berharap.." BUKAN "dila ta harap..." so crazy women i am..

 Erm apa yang jadi da tak dapat di undur so, let teruskan... aku terima apa ya yang bakal terjadi, But terlalu percaya semua ni jadi hanya malam ni ja, Bila bangun esok pagi, He will be as normal as before.. :) Erm maybe kot.. Mudah2an.. YAALLAH lembutkan hatinya, Moga kasih dan cintanya tak akan pernah berpaling dariku..

  :'(  tangisan wujud saat hatiku terluka, dan saat melukakan hatimu..
   soorryy sangat2 asyraf...

if hati awak 'terpecah' i not allow ia pecah sendirian, coz dua hati tak akan terpisah.. insyaallah

Truly,
What i try to said, Saya yakin kita akan bersama, sentiasa memohon agar awak imam saya, Suami saya dalam setiap sujud(kadang2 lupa gak), Tapi saya tak terlalu berharap, Sebab jodoh di tangan DIA, apa yang mampu, Saya berdoa, Berusaha jaga hati, Kasih dan cinta yang ada untuk awak. Yang lain urusan DIA, apa pun nanti yang terjadi jika tak seperti saya harapkan,saya redha dan saya takkan kecewa atau menyesal mengenali awak,insan bernama Mohammad Asyraf Noor. Awak terbaik di mata hati saya. Terima kasih untuk mencintai saya selama hampir dua tahun ni..

huh..so sorry..

p/s: He started call me sayang since he entered TNB for continues his study and started bahasakan diri dia abang (16/12) Tapi aku yang still kekok untuk ubah panggilan kedua2nya.. Nak basakan diri sayang and panggil dia abang.. It so hard.. Tapi guna la gak, Just jarang.. Opssss.. Hihihiihi




No comments:

Post a Comment