Wednesday 7 November 2012

kong plus rate

 SALAM....

 True love doesn't have a happy ending because true love doen't end... But if kita bersabar kan, selalu at the end kita bahagia... Kankankan..

 Dalam awan yang gelap ada limpahan rezeki buat makhluk di bawah.. Tahu?? Dalam kegelapan masa lampau.. Terhias luka yang perit dan ia jalan dimana saya temui aWaK.. INSAN YANG SENTIASA BUAT SAYA APPY..

cakkk... i found you..
 Erm.. Dia, tahniah na... Akhirnya hajat dan impian dia untuk sambung belajar dimakburkan ALLAH... ALHAMDULILLAH...

 Saya tinggalkan blog ni buat awak.. Buku biru tu kan ada pada saya.. <3 Abadikan kerinduan di sini.. 'Laman Hati Online' Hahahahhahaha



 Lupa lak... Erm apa erk nak cakap... 
Oh ya, Nanti bila da jauh, Jangan nakal. Tapi kalau nakal pun ta pa, bukan dila tau.. 


 Saya tunggu awak kat sini k... Untuk..... --------->


Untuk bersama dengan awak selamanya, Andai awak tercipta untuk saya.. Kemana pun awak pergi awak tetap ada di sisi saya dan saya akan sentiasa ada di ingatan awak.. Kankankan..


 Untuk setiap detik, warna yang awak bawa sejak awak jump-in dalam hidup saya.. :)

No comments:

Post a Comment