Wednesday 14 November 2012

u and me, we will be frenz.. noktah


salam..

 tah napa aku terasa sangat, yup i knows awak sibuk, awak lupa saya terus. bila saya ta cari awak, awak pun ta cari saya kan... you just let me gone like that. bila cal, ada sekali cakap di kedai makan. then said, mesej2.. awak juga ta send mesej.then why ajak mesej?

 saya tau da bola di astro, mybe tu awak di kedai makan luar kan? ada lak masa tengok bola kan, pikir sibuk kemas n cari barang sampai ta da masa untuk yang lain. Saya terasa tau, dan truly.. i wont care anymore bout you. truly i means it...!


go and do where ever you want, you r free now


 wish u find gurz yang tak teruk seperti saya.. enjoy your life, coz that is reality not fantasy as me in your side. 

 saya bahagia jadi telinga kiri awak, waktu awak cari seseorang untuk mengadu, jadi tangan kiri time awak perlu sokongan untuk bangun dan senang menjadi kaki kiri awak masa awak perlu kekuatan untuk melangkah. tapi kita mungkin bukan sepasang tangan bila digabungkan, bukan sepasang kaki dan bukan sepasang telinga. you will find the best couple for all that... in you life

No comments:

Post a Comment