Thursday 22 November 2012

sweet 22nd aDiLa..



 salam
  Genab 22/11/12 umur aku menjangkau 22 tahun.. Apa azam? Nak perbaiki ibadah. Belajar? Erm da berkali berazam tiap sem macam ta jalan ja. Tapi aku try the very of my best la untuk all subjek. (bi pun lintang pukang..haii ) Oh ya.. nak story.. So dengar ke, eh silap..baca okay.

 Tepat jam 12AM, Pintu utama terbuka..slow2, But there r no person. Da agak phee n zie akan datang, Tapi masa pintu terbuka tu aku terus loncat pi duduk belakang jannah. Tah la takut ka? Malu ka? atau sengaja.. Then phee and zie masuk bilik with small sweet and cuties cake.. Sooo terharu, nak nangis rasanya. Tapi huh, Mana ley nangis.. I kan keras bin pala. My sweet cake from : afiqah & fauzia


 Pagi tue 2 klas aku ponteng, Tak da mood. Teruk tul. Dalam bas aku dapat mesej dari abah
"selamat hari lahir, semoga Allah rahmati hidupmu"

Masa sampai kampus, klas Business Risk and Insurance da habis. aku g kat phee di blakang yang tengah wat assgmnt. Wani masuk, aku just senyum. dia macam nak g kat phee ja, lalu di belakang aku then.... She kissed me..!! my first kiss maybe for this age. kluar klas jannah hug and kiss me too after story apa yang wani buat. Ramai gak kawan2 wish.kawan di labuan bukan di semenanjung. depa tak ingat da aku terkjutnya sob ja wish..nurul wish..lambat kit.

Malam tu g klas takaful. Malas sangat nak pi. Tapi erm pi la gak, Suasana pelik sangat. Orang ta ramai. klas cam kosong. tapi dekat2 pukul 8PM mula ramai orang, phee ajak teman p toilet. aku gayut ngn sepupu masa teman phee g toilet, kluar tu aku gyut lg,, tanpa aku sedar..

 Satu klas tunggu aku.. saya dapat kejutan semperna my 22nd birthday.. buka ja pintu klas, gelap sangat bila aku nak patah balik tya napa gelap, phee tarik tangan aku suh masuk jugak. Rupanya dalam gelap da kek dan.. birthday song that singing by all my classmate yg da d situ. TERHARU SANGAT.. dalam hati kecil mengucap syukur yang teramat..



Aku pernah berangan untuk da kenangan macam ni.. lastly ALLAH makburkan impian aku yang aku sendiri da terlupa.. Alhamdulillah.. 

Di facebook, aku abadikan kenangan ni sebagai 'my icing day' buat awak, ni suasana di cafe ums-kal hari dalam kenangan saya..






Semua di icingkan muka atas permintaan aku, the buzday gurz.. hahhaha termasuk arif..

Ni antara hadiah yang aku dapat, even tak banyak.. cukup la buat diri ku ini.. alhamdulillah rezeki ALLAH bagi pada hari lahir aku.


Ni kad ucapan dari student HE23, atas usaha phee n arif aku dapat smua ni.. thanks sangat2


Lupa lak, ada gak dari ida and azi..
 kad ucapan dah tertampal didinding, yg white tu fauzia kasi dan yang oren tu azie and ida bg


beg dari dowq..................................



No comments:

Post a Comment