Sunday 3 April 2011

Belajar Bertatih

salam..

Hari ne first day aku ber'blog'.. ne sempena penutupan facebooking dan myb gak sempena genap 2 bulan kitaorang ber'kawan'... bukan ber'kawen' na.. ber'kawan' dengan anak jati perLis ne ta da la senang macam makan kacang, da gak payah nya, maklum la ber'kawan' dengan boy yang da berkejaya.. kita budak sek lagi kan... kadang2 payah gak nak dapat kan perhatian dari dia. Yer la, pagi keja, balik kadang2 lewat then terus tertidO kadang2.. kepenatan kan, bila aku luahkan rasa ta puas aty dia akan kata 'untuk masa depan dia jugak kan, kita nak jaga anak orang kena la keja keras'..pa pun thanx erk my love bertahan ngan prangai orang yang jap ok jap x..erm aku sedar aku bnyak ngat ganggu dia, ta kira time msj, tp dia cool ja, wat dont no ja.. selalu gak aku merajuk tp dia tetap wat xda per.. bukan dia ta nak pujuk atau ta ambik kisah, tp yer la kan, aku majuk dia bukan nya tau pun... ha5, bila aku bising2 dalam phone dia ketawa ja..

Tapi, rungutan ta akan di dendangkan lagi, kerana cukup 2 bulan mematang kan aku memahami mu..aku bukan jiwang ngat, saja2 berdrama, ehem2 dengan yang tersayang ja erk.. ta da lebih2 na.hahahahaha.. syhh jangan gtau dia k.. kang majuk plak jenuh ceq...hu5.. only you for me dear..

Seharum lavender, seindah oleander aku buat khas untuk aku ceritakan tetang kaMi.. bukan apa, kita manusia mudah lupa, ta semua perkara kita dapat ingat.. so, aku pk baik aku create ja blog boley berkongsi2.. tapi saya xnak 'berkongsi' na (kongsi kasih)...

Dia selalu pesan kat aku, kita sama2 jaga na hubungan ni.. dan dia selalu cuba bahagiakan aku.. tu janji dia buat aku..bila aku ngadu sal mak atau abah ta kasi aku buat itu dan ini, dia dengar ja.. aku memberontak pun dia pasang telinga ja.. tapi bila puas aku berceloteh, dia akan start tegur aku.. 'try pk napa mak n abah cakap cam tu, untuk kebaikan dia jugak kan, ni nak marah2 ni kenapa?? '...huhuhu aku gak kena balik..!!! padan muka aku..he5.. dia matang, kadang2 macam dia tu abah aku ja.. sampai bila hubungan ni bertahan???

Aku ta sedar bila dia sukakan aku tapi dia da kata dia sayang aku, aku pikir dia main2, gpun aku memang sayang kawan2 aku, but noT more than frenz la..tapi sampay satu tahap 13.12.2010 bila dia kata dia suka aku.. baru aku sedar da kelainan di situ, maaf saya lambat faham pa awak try sampaykan.. myb gak aty ini masih untuk dia terdahulu...tapi sekarang ta lg, it's juz po you dear..
Tapi aku ta suka la couple2 ni..jadi kami teruz berkawan cam biasa, yg luar biasanya...erm we nothing but something...hahaha..

Ta lama pastu, dia minta tuk iktirafkan hubungan kami (02.02.2011), tapi aku ta mau, aku lebih rela stil kawan ja...jual mahal konon r, dok esok tu, aku lak ajak dia iktirafkan hubungan ni. nak tau yang lawaknya aku xcakap direct nk couple, pempuan kan suka kiasan,erm dia lak memang xpaham bahasa kiasan, hampir 2jam gak la baru dia dapat tangkap maksud aku, tu pun aku terpaksa cakap terus terang lagi bersuluh.. so lastly kita orang pun ber'kawan'..up sikit dari kawan..(03.02.2011)


Oh ya, nak gtau ni, dia ni suka sangat buli aku, aku pk da jd awek dia ta da la kena buli lagi, tp hampeh..sama sajak bha dia ni kan..tau pa penjelasan dia.. 'ngat xnak buli dah dia coz dah rasmi da ikatan..tapi xbleh r asa nak wat gak..mybe orang sampaykan unsur sayang 2 mlalui buli kot..hehe' huh..!!! cool ja bf aku ni..asal aku cal ja mula la kitaorang saling kena mengena, tapi wat masa ni aku slalu menang, maklum la dalam hp..mau depan2 aku la selalu kalah n kena kucai...huhu..

Ya ALLAH, kami menuju satu impian yang kami bina dalam sedar, meskipun kenyataannya masih kabur, tapi kami punya keyakinan tinggi..oleh itu bantulah kami kecapi matlamat dan impian kami, Hanya paDaMU kami memohon...amin...

3 comments:

  1. wooowwww... hihii absla.. lpas nie rhsia korang akanku baca... hihihi

    ReplyDelete
  2. huhu...mmg nk story pun..nanti ta payah ak cita da kat ko

    ReplyDelete