Monday 4 April 2011

erm..memory


Lovely dayz..
Monday yang agak menceriakan, rasa selepas 2 bulan couple ni la hari pertama dia mula balik tabiat dia.. bagi tajuk lagu english n minta aku dengar, lagu2 tue penuh makna tersirat yang dia try luahkan pada aku. Hu5 thanx dear.. first lagu aku dapat bubbly by colbie caillat’ 05.09.2010 bulan puasa, malam sebelum aku pulang ke semenanjung..hari nie dia kasionly you
Aku sebenarnya ta sedar pa2 maklum la aku just pk kawan2 kan.. tp dia da ckp lebih2 pada mak dia, huh.. dan dia cuma terus terang dengan aku bila mak dia kasi respon +ve tentang aku.. kalu sebaliknya..??? ta wujud la dia dalam aty aku..
Puisi buat kau (31012011) aku karang khas buat dia dan itu puisi pertama setelah berapa tahun aku berhenti mengarang. So, kompom r ta sedap sangat aturan ayat2nya..
Nie rangkap akhir puisi buat kau
Bunga-bunga rindu kian mekar,
Entah mungkin layu di dahan pernantian,
Tapi perasaan tak pernah berubah,
Kerana adanya hati yang selalu mencintai
*31012011* 5A.. ingat x??? aku nak dapat 5A dari 9 subjet, tue yang aku gtau dia.. dia plak sibuk karang 5A lain, 5A yang ta akan aku lupa..Our keyword..
Kesibukkan dia mengajar aku erti kesabaran, tp dia tetap da masa buat aku,  ta kisah walau hanya sekejap, itu da cukup membuktikan aku ta dilupakan.. dia kasi aku msj -‘law orang ta msj atau cntct ta bmakna org abaikan dia na…jgn terasa or kecik ati, xda org len pun..dia ja..’ huhu thanx dear. Tujuannya dia ta mahu aku pk bebukan, maklum la..cinta jarak jauh banyak halangan.
Awak + saya = BZ,
Awak + saya = JauH,
Awak + saya= … 
Awak + saya = BersaMa + GembiRa
Saya hargai awak, Awak sayangi saya,
Saya ke kiri, Awak ke kanan,
Dalam ingatan kita bersua,
Dalam kenangan kita berjumpa,
Dalam mimpi… 
Kita date ja la, hahahaha

No comments:

Post a Comment