Tuesday 19 April 2011

HE 23 dinner..

Dinner 18 apRil 2011
salam...
aii semua erm cam na dengan persediaan korang untuk exam?
dalam sibuk2 exam ni kan aku still sempat gi dinner untuk HE23 (kewangan islam).. panday akak dan abang final yearz hias dewan, berbakat dan idea yang menarik..
oh ya awak..!!
jangan risau saya tak make-up over pun... xda yang nak bekenan pun, saya kan budak kecik yg sesat dalam lautan remaja matang.. huhuhu..oppsss.. terlajak plak..

this my memorial pic..
wit my bubbly frenz... 

wit my lecture  +  frenz




 
erm bila la nak dapat dinner ngan family plak nie... ceq ta sabaq nak habih exam.. nak balik ghumah...

p/s : walaupun seribu jenis masak kan tersaji di hadapan ku, namun satu pun ta dapat menandingi masak kan mu, ibu.. saat aku mulai mengenal bubur, kau yang masak kan.. saat aku panday mengunyah nasi, kau yang suap kan, saat aku panday mengenal jenis masak kan, kau yang ajar kan, dan saat aku mulai mencuba untuk memasak, kau tunjuk kan setiap satu persatu.. TeriMa kAsih Ku BuAt iBu..

2 comments: