Monday 4 April 2011

CePat sEmbUh

Dia...

ala..pErLis banjir da mula surut, tp kesannya gejala demam melanda..tadi jam 8.30mlm dia cakap 'kat klinik ni..Jalan pun cam orang parkinson, setapak setapak huhuhu pening r' Erm cian nyer...*da budak baru belajar jalan hahahahaha...oppsss sori..ish da g klinik sendirian, hope ta da apa jadi la..aku risau betul, da tetiba dia diam terus sampay jam 10.22mlm ta da berita pa2..panik beb.. aku cal faizal mana tau bf aku da ngan dia..tp..'ish mana dia da sini jangan isau la dia da kat uma dia kot'. Bukan pa, aku da cal banyak kali tp ta angkat cal, sapa ta risau.. last dengan bertekad cemerlang (lagu UMS) *tetiba ja keluar betekad cemerlang lak* aku cal jer adik dia, takut time tu tp slamber ja aku cakap tya abg da sampai uma belum...hahahaha i will never forget this dear ..ta sangka plak 15mnit pastu dia sampay uma.. ah..!!dia tanya 'asal cal adik??' dengan baik aty aku cakap la.. 'saja nak tanya kabar adik dia'..huhu poyo tul aku..

erm macam na la awak di sana??

Tau..??? time aku start taip tis post...erm tetiba ja bf aku antaq msj.. ah macam tau2 ja aku nak create something sal dia...'thanx for loving me dear' tau pa dia balas..??? 'thanx coz will buying me a p.s.3'
wawawawawa...aku belum g pau duit dia..dia da rancang serangan hemdap..jaga r up duit kawen baru tau..huh..!! bila la dia nak tido?? dulu time2 nie kami msj, maklum la time nie ja da ruang tuk kitaorang. dia baru keja jadi banyak masa dia luang untuk fahami tugas dan bidang dia, aku plak sem 1, jadi masa banyak habis tuk suaikan diri di campus and couse subject..

Rindunya dekat uma, mak abah and adik2..ta sabar nak balik, moga ALLAH panjangkan umo aku agar sempat aku jumpa dorang..amin..TiaDA daYa dan UpayA meLaiNkaN deNgan iZiN ALLAH..

No comments:

Post a Comment