Wednesday 6 April 2011

FriEndsHip...


Frenz that never end
Hari nie aku g jalan2 di bandar, sambil2 tue cari kan barang untuk adik aku.. tetiba mata nie terrrrrpandang something yang agak tomey r... so tanpa pandang kiri kanan terus aku angkat ja barang tue.. nasib baik r cukup duit, mahu ta jenuh ceq kaba malu.. hahahaha
I buy it’s for my beloved frenz.. da lama ta jumpa korang, miss sangat.. even, benda tue simple and maybe korang ta suka ker apa ker, aku tetap nak kasi korang, anggap sebagai tanda persahabatan kita k.. moga kekal selamanya..
Sepanjang kita berkawan, da gak kita gaduh2 and makan aty sesama kita. Tapi aku bersyukur sangat perkara tue ta menjejaskan persahabatan kita. Thanx jaga hubungan nie. Korang begitu bermakna..
Sekarang di Labuan nie, da juga kawan yang macam korang.. nice and cool.. ragam dorang nie, ta la... yang pasti menceriakan hari2 mendung ku. Sini dorang banyak bantu aku, thanx sgt2 erk korang, phee dengan manja2 nyer, zie dengan sopan2 nyer, dayah dengan ayu2 nyer.. tapi bab merap2  korang kalah k...huhu..
You r my frenz nowz and for ever.. 

No comments:

Post a Comment