Tuesday 12 April 2011

BinGkisAn keCil..


BiNgkiSan kecil, Luahan teRinDah..
Salam..
 Hai.. jom kongsi macam na korq kongsi atau luahkan kata hati korq.?? Bagi yang masih tersimpul malu, gunakan bahasa tubuh, myb la.. bagi yang memang ta mo luahkan direct banyak kiasan yang korang dapat guna.. apa pun it’s up to your own creativity...
aKu..??
 Aku banyak gunakan kiasan, apa pun Cuma dia yang memahami setiap kata2 aku, tp kandang2 da gak miss understanding huh..!! apa pun tue la cara kami memahami tentang diri masing2. aKu suka bila dia mencuba pelbagai cara juz untuk dengar aku cakap...’sayang awak’ atau apa2 ja yang sehubungkait dengannya.. gud try dearz.. (^_^)
Bila ktaorq mula bergurau da saja idea yang ta berapa logik keluaq, apa pun layan ja la.. asal aku dapat borak panjang dengan yang tersayang. Kalau aku menang mesti dia kata ‘panday no dia’.. hehe..’memang panday pun, tengok r anak sapa..’dia lak mesti punya nak berselit jugak..awek sapa tah..??’..aku..??’...tah awek sapa tah....’...hahahaha tanya la banyak mana pun tak akan d jawab..!!!
*bukan ta nak jawab kang kalau jawab habis jatuh bertaburan belian dalam mulut nie...oppsss ter’over lakkk..hahahhaa..(cowik erk dia )
  Setiap bingkisan, kad ucapan, msg2 dan ucapan ku.. sesuatu yang terindah luahan dari hati ku hanya buatmu.. telah aku kata kan perasaan itu dari hati bukan mulut, setiap butir kata yang keluar dari mulut belum tentu sama dengan setiap rasa di hati. Cinta tak perlukan mulut untuk menutur dan telinga untuk mendengar, cukup lah hati untuk merasai kehadirannya dan mata untuk melihat ketulusan serta keikhlasan cinta yang wujud di antara kita..terima kasih, ENGKAU telah hadirkan dia dalam kehidupanku.. bantu lah dia menjadi hamba yang baik, sebelum memimpin aku ke jalanMU, jalan seluruh umat di dunia fana ini..

1 comment: